2010. február 26., péntek

Február 19-21. Nyaraltunk!





Nagyon sokat dolgoztunk már idáig, úgyhogy házigazdáink úgy határoztak, elvisznek bennünket egy hosszú hétvégére vitorlázni, hogy kicsit most már mi is ki tudjunk kapcsolódni… Pénteken indultunk Karitane-ből, úticélunk Oamaru volt, ahol vasárnap bor- és ételfesztivált rendeztek. A vitorlázás újabb élménnyel gazdagított bennünket, mert ez alkalommal Dusky delfineket láttunk a vízben, amelyek kicsit nagyobb testvérei a Hector delfineknek. Ők azok, akik kevésbé félénkek, és lehet velük úszni. A háromnapos kiruccanás igazi nyaralás volt forró nyári napokkal, úgyhogy nem átallottunk a jéghideg ÚZ-i óceánba neoprén ruha nélkül ugrálni a hajóról. Evésen-iváson, fürdésen kívül nem volt más dolgunk, elégedettek voltunk a semmittevéssel, nem nagyon akartuk elhagyni a vitorlást akkor sem, amikor házigazdáink partra szálltak várostnézni vagy vacsorázni. Jó volt nekünk a fedélzeten, valakinek egyébként is vigyázni kellett a hajóra…. :) A szürke órákat csak az törte meg, amikor felhúztuk egymást az árboc tetejére:  Zsolt nagyon élvezte, én visítottam, mint a fába szorult féreg! Nagyon magas volt…. :) A borfesztivál inkább egy rock koncertre hasonlított lelkes, de elég rossz zenészekkel, akik legalább nekem próbáltak a kedvemre tenni azzal,hogy U2-t játszottak, ha már Zsoltnál esélyük sem volt. És azért a kulináris élvezetekből sem maradtunk ki: végigjártuk az összes borászat pavilonját, és míg én kóstoltam, Zsolt fotózott Zsoltinak (to'd aza borászgyerek keletről vagyki aszerk.) , és beszélgetett a helyi borászokkal. Nekem tetszett ez a munkamegosztás. :)  Aztán ettünk német sültkolbászt savanyú káposztával (!), helyi  camamber sajtot rántva, rengeteg vaníliafagyit sok eperrel és csokis gofrit is! :)

Emese

 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése