2010. január 14., csütörtök

én a horgász


Ha az ember az óceánpart és egy folyó torkolatának találkozásánál, - ráadásul egy halász házában - lakik, akkor előbb utóbb muszáj pecáznia. Ez tettem én is tegnap este. Kértem egy botot Allan-től mert van neki sok, de nem adott, azt mondta az ő tengeri botjai nem jók oda, vigyek egyet a wharfban tartottakból. (azokat  a 13 dolláros játék pecákat azért tartjuk ott, hogyha egy arra tévedt gyerkőc pecázna de nincs neki botja, akkor..de amúgy olyan mint egy igazi, van zsinór, horog, ólom, automata orsó meg minden) Lejött velem, feltett két horgot meg egy ólmot, csalinak kagylót, bedobta, kettő másodperc múlva fogott egy 20cm-es Spotty-t, még mondta, hogy úgy látja, most még nincs sok hal, de egy óra múlva lesz, aztán hazament. Hittem neki. Csalinak mussel-t és cockle-t használtam, ezen kívül már csak arra kellet figyelni, hogy Flynn a kis foxi aki elkísért,  (egy külön történet a kutya) ne essen be a vízbe izgalmában minden egyes kapásnál és arra, hogyha valami rángatja a botot, húzzam ki.


Kihúztam. Másfél óra alatt 11 Spottyt (kis agresszív ragadozó, átlagossan 20cm, 4 nagy és sok kicsi foggal) két kis Yelloweye Mullet-et (Allan ebből fogott gyerekkorában, hálóval, ugyan itt egyszerre akár 200kg-is, hogy pénzt keressen) és két Mokit a kissebbekből (40 cm-esek voltak, az nagy ám egy ilyen kis bottal kifogni!:)
Aztán ma este, mivel Allan már két hete nem hozott haza halat, megmutattuk nekik mi a magyar virtus! Paprikás liszt, olaj, úgy mint a keszeget! Jó lett!


Zsolt

3 megjegyzés:

  1. Aztaaaaaaaa!Nagyon ügyes vagy!:-)
    Tök jó végre újra látni!Egyél rendesen,mert le vagy fogyva! :D

    VálaszTörlés
  2. Kircsimircsi! Ügyi vagy Zsótikám! Osztán vigyázzá a szálkákkal...ne falj! :)

    VálaszTörlés
  3. mennyi hal! Gondolom nem hiányzik nagyon az a munka, amit annó egy helyen végeztünk...
    ha nem értek semmi értelmeshez, és lehet elsőre egyedül éhen is halnék, tudnék vmi munkát találni, amivel meg lehet élni a természetben egy családnak?:-))

    VálaszTörlés