2009. december 27., vasárnap

December 26. szombat, Igazi túra a barlangokhoz!

Ma az volt a dolgunk, hogy reggel Allan-nel elhozzuk Caprice-t (katamarán vitorlást) Port Chalmers kikötőből Karitane-ba, délután pedig 16 órakor egy ötfős társaságot elvigyünk kajakozni a barlangokhoz. Nehéz nagyon a munkánk. :) A vitorlázás nagyon jó volt, bár távol vagyok még attól, hogy otthon érezzem magam egy vitorláson, de ez alkalommal már egész jól tudtam, hogy mikor mit kell csinálni, és kezdem megismerni a hajót is. Jó szelünk volt, így valamivel több, mint három óra alatt értünk Karitane-be, ahol lehorgonyoztuk Caprice-t annak reményében, hogy az ünnepek alatt sokan fognak az öblünkben sétálgatni, és ha meglátják ezt az impozáns hajót, tudunk vinni vitorlástúrákat.


Délután elkezdett esni az eső, de szerencsére ez nem szegte annak az Új-zélandi családnak a kedvét, akik a barlangtúrára voltak bejelentkezve. Végig esőben, de nyugodt tengeren kajakoztunk velük, megnéztük az összes barlangot, ahova turistákat lehet vinni. Allan és én egyesben eveztünk, Zsolt párosban evezett a csapat leggyengébbikével, de ő sem volt nagyon szerencsétlen. Jól sikerült a túra, a vendégeink teljesen el voltak ájulva a helytől, és nem győzték mondogatni, hogy hogyan lehet az, hogy ők a környéken laknak, és csak most jöttek el ide. A túra végén jó hangulatban ültek be a kisbuszba. Én is elégedett voltam, mert úgy éreztem, hogy nagyjából mindent úgy csináltam, ahogy kell.


Emese

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése