2009. december 27., vasárnap

December 27. Emese a kölcsönzős


Reggel lementünk a csónakházba, és délután négyig ott is voltunk. Két fő volt bejelentkezve egy délutáni barlangtúrára, de sajnos le kellett mondanunk a nagy szél és hullámok miatt. Napközben Zsolt Allan-nel elment egy rövidebb vitorlázásra a környéken, és magukkal vittek néhány a mólón sétálgató felnőttet és gyereket ingyen, hogy reklámozzuk a katamarán vitorlázást. Én addig kiadtam három egyes és két páros kajakot, úgyhogy 145 dollárt kerestem a Kayak Karitane-nek. :-)

Este a folyótorkolatban gyakoroltuk a vízből mentést kajakkal. Ez úgy történt, hogy egyikünk megpróbált eszkimófordulót csinálni, és ha nem sikerült, akkor a másik kimentette. Mentés közben mindent úgy csináltunk, ahogy azt élesben kell. Persze a nagy hullámok között kint a tengeren, pánikoló vendégekkel kicsit más a mentés, mint most nekünk volt, ezért el is határoztuk Zsolttal, hogy majd gyakoroljuk hullámok között is. Az eszkimófordulót csak Zsolt tudta megcsinálni, és ráadásul elsőre, nagyon ügyes volt (tengeri kajakkal még nehezebb, mint egy vadvízi hajóval). Most jól jött neki a vadvizes múltja, mert igaz, hogy öt éve nem próbálta már az eszkimófordulót, de előtte jól begyakorolta. Én sosem gyakoroltam, így nem is tudom, most viszont itt van rá néhány hónap, hogy megtanuljam. És mentségemre legyen szólva, Allan sem tudta megcsinálni. :-)

Emese

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése